mandag 10. januar 2011

1.Termin!

Jeg syns at første termin har vært en bra halvår. Jeg føler at jeg har lært en hel masse, men at jeg ikke har gjort mitt beste. Hvis jeg skal ta tak i en ting jeg syns har vært best med den første terminen, så tror jeg det var da vi laget film. Selv om det å lage film kan virke enkelt, så er det ikke det. Å lage film krever mye planlegging, og man er nødt til å bruke mye mer tid på det enn man kanskje tenker. Det kan også være en utfordring da man er uenig om hva slags tema og hvordan vi skal gjøre det.
Vi har også vært gjennom en del film-epoker og sjangere,(sovjetisk montasjefilm, dogme 95 og film noir) lært lit om de forskjellige måtene å lage film på. Ikke bare Hollywood-modellen.
Vi har jo også sett den nye filmen om Facebook "The Social Network". Og jeg syns denne filmen er ganske skremmende med tanke på hvordan Mark oppførte seg fra tanken om det til at Facebook blei verdens største nettsamfunn.

Vi har også hatt veldig mye om sosiale medier, og hvordan man skal bruke de. Vi har lært mer om nettvet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar